بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

تا همیشه...

گاهی گمان می کنی نمی شود ولی می شود...

دیروز اولین روز مشترکمون بود شاید یه کوچولو غمگین بودم ولی وقتی میبینم تو متوجه هستی واز کارم قدر دانی میکنی خستگیم در میره

بعدشم که شب باهم رفتیم بیرون وکلییییییییییییی بهم خوش گذشت

اولین باری که اینجا نوشتم تمامه تلاشم حذف تو بود ولی امروز تمامه تلاشم داشتنه توست...

نمیدونم بین دل من وتو چی گذشت فقط میدونم عشقمون خیلی مقدسه عزیزم

دیگه من وتو برای همیشه کناره هم خواهیم بود

میدونی؟ وقتی سرمو میذارم روی شونهات وقتی دستامو محکم نگه میداری احساس آرامش میکنم

ووقتی بهبم خیره میشی به سرعت به ته قلبم نفوذ میکنی

میبینی چقدر دوست دارم عزیزم؟تو همه ی زندگی منی از همه مهمتر تو همسر مهربون و بااحساس منی

دلم میخواد تا اخر عمر همینجوری عاشق بمونیم چون فقط عشق و محبت که گذشت میاره

البته این متن رو دیروز نوشتم ولی چون دیروز وقت نشد امروز برات گذاشتم

قربونت برم عزیزم تا همیشه دوست دارم همسرم

گذشت هات

به خاطره همه ی گذشت هات ممنونتم :) ...

هیچ وقت فراموش نمیکنم،جبرانشون میکنم

toro beghalbam sepordam

Mitarsam akhar tuye khialet az hesse tanhaii bemiram
harvaght ke barun mizane bazam ta binahayate to miram

che ehsasi bekharj bedam ta begam ke bitohicham
ke chera az kucheye rah be shabe barun mipicham
to penhuni tuye ghalbam ke tamashat hame raze
gheire durit chizi mano yade gerye nemindaze
midounam ke halamo didi ke sarapa maste dardam
age dastamo nagiri beki dge delbebandam
hanuzam delshure dare bito har khatere doniam
toro beghalbam sepordam ta nare az dast nafasham

inja ke tanha tar manam band bande ghalbam batoe
maghsade khamushe chesham yedarya baroun ta toe
khiale to kame baram shodi yepare az tanam
rahi ta budanet bezar delo be darya bezanam

dour az to bito sarkonam takey ghame daghaiegho
ki jozto penhun mikone az boghze man in hegh hegho