بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

تولدم مبارک...

صورت نبست در دل من کینه ی کسی                       آینه هرچه دید فراموش می کند

چه خبرههههههههههههههههه خیلبونا الان از ولیعصر میام همه موسویا جمعند.

امروز روز تولدمه خوشحالم که از صبح چند دهتا ا س م ا س داشتم

ولی متا سفانه تولدمو بخاطره این شلوغی کنسل کردیم

بگذریم من شدید درس دارم هرچند که چند روزه دارم میرم واسه خودم کادو می خرم از طرف مامانو بابام که بهم بدن خوب چیکار کنم خودشون میگن...

وای 23 سالمه از خدا ممنونم هرچند که چند روزیه بنده ی بدی واسش شدم

این جمله رو خودم گفتم:

همیشه خوشبختی همون جاست که دلت خوشه پس دلت رو به چیزی خوش کن که خوشبختت کنه

ایشاالله همیشه خوشبخت وشاد باشید