بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

To Nuri...

Touye tarikYe motlagh vase man ye nouri
hala ke dge to bamani bikhiale duri
mishinam rouberuto cheshmato mibinam
tou cheshmat khire mishamo saddafe mimiram

che hese khoubi daram man bato fasele ye khounast az man
midounam ke age nabashi man virounamm , divunatamm man

hamsihe mikham ba to bemunam hatta tou roya
vaghti nisti kheily tanham
arezum ineke man vase to fada besham
bemuni kenaramo az khodam joda besham


che hese khoubi daram man bato fasele ye khounast az man
midounam ke age nabashi man virounamm , divunatamm man

تو شدی تمامیه زندگی من...

ای تو بهانه واسه موندن

ای نهایت رسیدن

ای تو خود لحضه ی بودن تو طلوع صبح  خورشیدو دمیدن

ای همه خوبی همه پاکی تو کلام آخره من

ای تو پر از وسوسه ی عشق تو شدی تمامیه زندگی من

اسم تو هرچی که میگم همه تکرارتو حرفهای دل من

چشم تو هرجا که میرم جاریه تو چشمای منتظره من

ای تو بهانه واسه موندن

ای نهایت رسیدن

ای تو خود لحضه ی بودن تو طلوع صبح  خورشیدو دمیدن

تورو اون لحضه که دیدم به بهانه هام رسیدم

از تو تصویری کشیدم که اونو هیجا ندیدم

تورو از نگاهت شناختم قصه از عشق تو ساختم

تورو از خودت گرفتم با تو یک خاطره ساختم

ای تو بهانه واسه موندن

ای نهایت رسیدن

ای تو خود لحضه ی بودن تو طلوع صبح  خورشیدو دمیدن

ای همه خوبی همه پاکی تو کلام آخره من

ای تو پر از وسوسه ی عشق تو شدی تمامیه زندگی من...