بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

Age beri ...!!!

Nemizaram ke yeruz toro azam begiran
bedun age nabashi baz tanha mishinam
mikhounamo ashk mirizam vase in del ke tange
bedun age nabashi baz tanha mimiram
bedun age nabashi man divune misham

age beri bito mimiram bia pishe man to azizam
tamume hastimo bepaye dota cheshaye to berizam

age beri karam tamume
zendegi bito baram harume
lahzeii to azam jodashi
ghame hame donya pishe rume

تا زنده هستم من دوست دارم

جونمونو بستیم به جونه هم

نمی مونیم بدون هم

من و توکه رسیدیم به همدیگه

حالا شدیم نفسه هم

دلامونو دادیم هدیه به هم

من مال تو تو مال من

عشقمونو ریختیم به پای هم

تا بمونیم برای هم

زندگیمون هرروز بهتر میشه عشقمون کم نمیشه

اسممونو دادیم به همدیگه نباشیم بی همدیگه

با تو می تونم عمری بمونم از ته قلبم عاشق بمونم

تا زنده هستم من دوست دارم

با تو می مونم...