بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

‌باتو...

‌‌‌‌‌Bato man mimunam hata touye roya
barato mimiram tanha tou donya
to begu ki joz man injuri ashegh
mire ghorbune un nazo ada

daste to tou dastam baham inja tanha
beduraz ghoseha beduraz ghamha
negah kon toucheshmam begu dousam dari
begu ke man eshghet hastam hala

mikham ke begam , hasti omro june man
harchidaram man mirizam bepat
bato budan ro man doustdaram eshghe man
kenaram beshino bemun ba man

daste to tou dastam to mimuni pisham
khoshhalam azinke asheghet mishaaam

negah kon toucheshmam begu dousam dari
begu ke man eshghet hastam hala...

اولین سفر...

همه دنیا بیادو تو نباشی دلم دق می کنه با این همه درد

امشب دلتنگیم با وجود اینکه امروز بیشتر از همیشه باهم بودیم

به قول خودت امروز اولین سفر درون شهریمون  بود

امروزم برات اینجا ثبت کردم عزیزم

تاهمیشه دوست دارم

تو رو دوست دارم و ای کاش...

تنه رودهمهمه ی آب من پر از وسوسه ی خواب

واسه رویای رسیدن من بی حوصله بی تاب

میونه باورو تردید میونه عشق و معما

با تو هر نفس غنیمت با تو هر لحضه یه دنیا

با تو پر شورو نشاطم تو هیاهویه نگاتم

تو یه آواز قشنگی من تو آهنگ صداتم

مثل خنده رو لباتم مثل اشک رو گونه هاتم

تو رو می بوسم  و انگار شاعره شعره چشماتم

نقش پونه های وحشی رنگ التماس و خواهش

موج خاکستری باد شعله گرم نوازش

بیا گلواژه ی عشقو با تو هم صدا بخونم

تورو دوست دارم و ای کاش تا ابد  با تو بمونم ...