بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

... Ayehaye Barani


Hava harvaght ke barounist tou fekre man cheraghunist

poram az khaterate to hamunaii ke midouni
mage yadam mire yekdam ta harvaghti ke man zendam
to baniye ye mosht sheri ham alan ham dar ayandam
delam mikhad biam pishet bezaram sar rouye doushet
begam mimiram az eshghet beram gomasham tou aghushet
mano to zire baroun bud bejune ham ghasam khordim
tou cheshme ham negah kardim az eshgh MORDIM...
 
shab ayeye JAMALE TO ghalbamo roshan mikone
nemidouni ke eshghe to chekari ba man mikone


Rou ayehaye barouni neveshtam
baste beto jounamo sarneveshtam
to mazhare tahammoli to MAHI
ESHGHE MANI baram to tekyegahi

همه چیز آرومه...

همه چیز آرومه تو به من دل بستی این چقدر خوبه که تو کنارم هستی 

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم پیشم هستی حالا به خودم می بالم 

تو به من دل بستی از چشمات معلومه من چقدر خوشبختم همه چی آرومه 

تشنه ی چشماتم منو سیرابم کن منو با لالایی دوباره خوابم کن 

بگو این آرامش تا ابد پا بر جاست 

حلا که برق عشق تو نگاهت پیداست 

همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم پیشم هستی حالا به خودم می بالم 

عاشقم هستی تو از چشمات معلومه  

همه چیز آرومه تو به من دل بستی این چقدر خوبه که تو کنارم هستی 

غصه ها خوابیدن شک نداری دیگه تو  به احساس من 

تشنه چشماتم منو سیرابم کن منو با لالایی دوباره خوابم کن 

بگو که این آرامش تا ابد پا برجاست 

 

همه چیز آرومه... 

...Pishe Mani


To nisT pishe man ama toro hamvare mibinam
to nisT pishe man ama sharike zendegim hasT
dalile boghze har lahze khode ashegh shodan hasT

cheghad delvapaset Hastam
tu in tab'ide ejbari