بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

بی اختیار تو رویا دنباله تو میگردم ...

بزرگترین افسوس آدمی این است که حس می کند می خواهد اما نمی تواند و به یاد می آورد زمانی را که می توانست اما نخواست

کنکور تمام شد...

سلامی به گرمی خورشید تیر ماه

خیلی وقت که می خوام اینجا بنویسم ولی وقت نمیشه اخه این امتحانا حسابی انرژی گرفته ازم.دیروزم کنکوره پزشکی رو دادم خوب بود ولی اصلاً امیدی به قبول شدن نیست

کنکور سراسریم که خیلی سنگین بود ولی آزاد وقبولم حداقل شیمی کرج

امید وارم که تهرانمو قبول شم

بگذریم این یک ماه خیلی اتفاق افتاد که وقت نیست توضیح بدم ولی خوب بود

بعدشم اینکه سامی جونم 4 مرداد ایشاالله بدنیا میاد و ما همچنان در انتظارشیم...

و اینکه برنامه ی کیش و کنسل کردم فقط بخاطر این جوجه خوشگل طلایی می خوام پیش اون و بمونم...

خیلی بهش دل بستم خدا کنه اونم منو دوست داشته باشه

دلم گرفته الان آخه حوصلم سر میره وقتی درس ندارم انگار با کتابام خوگرفته بودم 

بهم زدن عادت سخته ولی ممکنه

امروز همشونو از جلوی چشمای خودم جمع کردم انگار از اطاقم کتاب می جوشید زیر تخت رو میز کامپیوتر هر جا فکر کنی کتابامو ریخته بودم شلخته نیستما جو درس منو گرفته بوده ظاهراً...

دیروز بابا سردرد داشت منو نتونست ببره برای آزمون خودم رفتم.تنها

از تنهایی بدم میاد نمیدونم چرا...بی خیال

یه سرگرمی توپ برای خودم پیدا می کنم تا جوابا بیاد. هرچند زن داداشم ازم خواسته برم پیشش بمونم که اونم تنها نباشه نمیدونم ببینم چی میشه حالا

برام دعا کنید رشته ای که دوست دارم قبول بشم...مرسی که دعا کردی

من زود زود میام بازم...فعلاً در پناه حق 

اگر بر جای من غیری گزیند دوست حاکم اوست  حرامم باد اگر من جان بجای دوست بگزینم 

 

بعداْ نوشت:نمی دونم شاید باورت نشه ولی من الان یاداشت حذف شده ی شمارو دیدم هرچند تو جوابی که به نظری که گذاشته بودی منم حرف از عذاب ندادن زدم ولی من اطلاعی از اون متن نداشتم به خدا.من از شما معذرت می خوام اگه باعث ناراحتیت شدم من اصلاْ فکر نمی کردم اینجا بیای و اینکه تازه چند روزه پسو عوض کردم اونم چون بلد نبودم و وقتم نداشتم . نظرت باعث شد که بفهمم اینجا میومدی و پی به سهل انگاری خودم بردم.من برای تو اینجا ننوشتم هرچی بود و هست حرفهای دلمه که برای هیچکس نمیگم و اینارو می گم که تو دلم نمونه.

من ازت معذرت می خوام من اصلاً قصد آزار کسی رو ندارم

اون چیزایی که تو از من میخواستی شاید تو اون بیت بالایی جوابشو پیدا کنی.میبینی من بدونه اینکه بدونم حرفای تورو جواب همشونو داده بودم.